Кыргыз Республикасынын Санариптик өнүктүрүү жана инновациялык технологиялар министрлиги борбордук аппараттын мамлекеттик жарандык кызматынын башкы, улук, кенже административдик кызмат орундарына кадрлар резервине киргизүүгө ачык конкурс өткөрүү жөнүндө жарыялайт

Административдик мамлекеттик жарандык кызмат орундарынын бардык топторуна жалпы квалификациялык талаптар:

Административдик кызмат орундарынын башкы топтору үчүн:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. “Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинети Жөнүндө” Кыргыз Республикасынын конституциялык Мыйзамы;
3. Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси;
4. “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
5. “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
6. “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
7. “Кызыкчылыктардын кагылышы жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
8. “Маалыматка жетүү укугу жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
9. “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
10. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;
11. “Электрондук башкаруу жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы.

Административдик кызмат орундарынын улук топтору үчүн:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы.
3. Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы;
4. “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
5. “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;
7. “Электрондук башкаруу жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы.

Административдик кызмат орундарынын кенже тобу үчүн:
1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
2. “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
3. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;
4. “Электрондук башкаруу жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы.

Административдик кызмат орундарынын бардык топтору үчүн:
* Кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү.
* Компьютердик сабаттуулук жана керектүү программалык продуктуларды билүү (Word, Excel, «ТОКТОМ МамлекетПро» маалыматтык-укуктук системасы).

Административдик кызмат орундарынын БАШКЫ топтору үчүн квалификациялык талаптар:

Калкты документтештирүү чөйрөсүндө

1) Кесиптик билим деңгээли:
– юриспруденция, экономика, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу багыты боюнча жогорку билим;
– ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган тарабынан берилген, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында аныкталган мамлекеттик тилди билүү деңгээли жөнүндө сертификаттын болушу (артыкчылык берилет).
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы стажы жалпысынан 3 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 5 жылдан кем эмес иш стажы.
3) Кесиптик компетенциялары:
Билүүсү:
– Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын: “Кыргыз Республикасынын жарандарын биометрикалык каттоо жөнүндө”, “Жеке мүнөздөгү маалымат жөнүндө”, “Электрондук башкаруу жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын жарандыгы жөнүндө”, “Тышкы миграция жөнүндө”, “Ички миграция жөнүндө”, “Жарандык абалдын актылары жөнүндө”, “Милдеттүү мамлекеттик социалдык камсыздандыруу максатында Кыргыз Республикасынын жарандарын жекече (индивидуалдык) эсепке алуу жөнүндө”;
– Кыргыз Республикасынын Президентинин 2013-жылдын 10-августундагы № 174 “Кыргыз Республикасынын жарандыгы маселелерин кароонун тартиби жөнүндө жобону жана Кыргыз Республикасынын Президентине караштуу Жарандык маселелери боюнча комиссия жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” Жарлыгы;
– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2016-жылдын 19-декабрындагы № 689 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын аймагында чет өлкөлүк жарандарды жана жарандыгы жок адамдарды каттоонун тартиби;
– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 28-сентябрындагы № 619 токтому менен бекитилген Идентификациялык жеке номерди ыйгаруу жана өзгөртүү тартиби;
– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-апрелиндеги № 238 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын жаранынын 2017-жылдын үлгүсүндөгү идентификациялык картасы – паспорту (ID-карта) жана Кыргыз Республикасынын жаранынын 2006 жана 2020-жылдардын үлгүсүндөгү жалпы жарандык паспорту боюнча документтерди кабыл алуу жана аларды тариздөө, даярдоо (жекелештирүү), эсепке алуу, берүү жана жок кылуу тартиби жөнүндө нускама
– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2008-жылдын 13-ноябрындагы № 626 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын аймагында чет өлкөлүк жарандарга жана жарандыгы жок адамдарга жашап турууга убактылуу жана туруктуу уруксаттарды тариздөөнүн жана берүүнүн тартиби жөнүндө жобо;
– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2013-жылдын 21-октябрындагы № 573 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын калкынын бирдиктүү мамлекеттик реестри жөнүндө жобо;
– Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинетинин 2021-жылдын 29-декабрындагы № 356 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органдарында жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарында кызматтык териштирүүнү уюштуруу жана өткөрүү тартиби жөнүндө жобо;
– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
– компьютердик сабаттуулук жана санариптик компетенттүүлүк
Жөндөмдөрү:
– иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;
– түзүмдүк бөлүмдөрдүн проблемаларын чечүүгө мамилелерди талдоо, болжолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана интеграциялоо;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын кесепеттери үчүн жоопкерчилик тартуу;
– таламдардын кагылышуусуна алып келген проблемалуу кырдаалдарды өз убагында аныктоо жана чечүү;
– коюлган милдеттерди чечүү үчүн инновациялык ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;
– өз ишин жана түзүмдүк бөлүмдүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;
– ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;
– конфликттик кырдаалдарды жөнгө салуу.
Көндүмдөрү:
– аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;
– түзүмдүк бөлүмдү башкаруу (карамагындагылардын ортосунда тапшырмаларды жана тапшырмаларды рационалдуу бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнүн карамагындагыларга сапаттуу жеткирүү, башкаруу чечимдерин ыкчам даярдоо, кабыл алуу жана ишке ашыруу, иштин жаңы формаларын жана ыкмаларын издөө);
– маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын билүү, кеңешмелерди жана жолугушууларды өткөрүү, эл алдында чыгып сүйлөө жана мамлекеттик жана расмий тилдерде иштиктүү кат алышууну жүргүзүү;
– бөлүмдүн компетенциясынын чегинде санариптик чечимдерди киргизүү;
– компьютердик жана уюштуруу техникаларын, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

Административдик кызмат орундарынын УЛУК топтору үчүн квалификациялык талаптар:

Калкты документтештирүү чөйрөсүндө

1) Кесиптик билим деңгээли:
– юриспруденция, экономика, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу багыты боюнча жогорку билим;
– ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган тарабынан берилген, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында аныкталган мамлекеттик тилди билүү деңгээли жөнүндө сертификаттын болушу (артыкчылык берилет).
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
3) Кесиптик компетенциялары:
Билүүсү:
– Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын: “Кыргыз Республикасынын жарандарын биометрикалык каттоо жөнүндө”, “Жеке мүнөздөгү маалымат жөнүндө”, “Электрондук башкаруу жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын жарандыгы жөнүндө”, “Тышкы миграция жөнүндө”, “Ички миграция жөнүндө”, “Жарандык абалдын актылары жөнүндө”, “Милдеттүү мамлекеттик социалдык камсыздандыруу максатында Кыргыз Республикасынын жарандарын жекече (индивидуалдык) эсепке алуу жөнүндө”;
– Кыргыз Республикасынын Президентинин 2013-жылдын 10-августундагы № 174 “Кыргыз Республикасынын жарандыгы маселелерин кароонун тартиби жөнүндө жобону жана Кыргыз Республикасынын Президентине караштуу Жарандык маселелери боюнча комиссия жөнүндө жобону бекитүү тууралуу” Жарлыгы;
– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2016-жылдын 19-декабрындагы № 689 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын аймагында чет өлкөлүк жарандарды жана жарандыгы жок адамдарды каттоонун тартиби;
– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 28-сентябрындагы № 619 токтому менен бекитилген Идентификациялык жеке номерди ыйгаруу жана өзгөртүү тартиби;
– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-апрелиндеги № 238 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын жаранынын 2017-жылдын үлгүсүндөгү идентификациялык картасы – паспорту (ID-карта) жана Кыргыз Республикасынын жаранынын 2006 жана 2020-жылдардын үлгүсүндөгү жалпы жарандык паспорту боюнча документтерди кабыл алуу жана аларды тариздөө, даярдоо (жекелештирүү), эсепке алуу, берүү жана жок кылуу тартиби жөнүндө нускама
– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2008-жылдын 13-ноябрындагы № 626 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын аймагында чет өлкөлүк жарандарга жана жарандыгы жок адамдарга жашап турууга убактылуу жана туруктуу уруксаттарды тариздөөнүн жана берүүнүн тартиби жөнүндө жобо;
– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2013-жылдын 21-октябрындагы № 573 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын калкынын бирдиктүү мамлекеттик реестри жөнүндө жобо;
– Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинетинин 2021-жылдын 29-декабрындагы № 356 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органдарында жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарында кызматтык териштирүүнү уюштуруу жана өткөрүү тартиби жөнүндө жобо;
– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
– компьютердик сабаттуулук жана санариптик компетенттүүлүк
Жөндөмдөрү:
– маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикада колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– ишкер сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– эмгектин жаңы шарттарына көнүү.
Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– ишти пландаштыруу жана кызматтык убакытты туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
– өз ишинде санариптик чечимдерди иштеп чыгуу жана киргизүү;
– компьютердик жана уюштуруу техникаларын, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

Эл аралык кызматташтык чөйрөсүндө

1) Кесиптик билим деңгээли:
– эл аралык мамилелер, менеджмент, эл аралык экономикалык мамилелер багыты боюнча жогорку билим;
– ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган тарабынан берилген, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында аныкталган мамлекеттик тилди билүү деңгээли жөнүндө сертификаттын болушу (артыкчылык берилет).
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы стажы жалпысынан 1 жылдан кем эмес же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
3) Кесиптик компетенциялары:
Билүүсү:
– Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын: “Кыргыз Республикасынын тышкы саясат чөйрөсүндө мамлекеттик органдардын өз ара аракеттенүүсү жөнүндө”; “Кыргыз Республикасынын эл аралык келишимдери жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын Мамлекеттик протоколу жөнүндө”; ” 2014-жылдын 29-майындагы Евразия экономикалык бирлиги жөнүндө келишимге Кыргыз Республикасынын кошулуусу боюнча эл аралык келишимдерди ратификациялоо тууралуу”;
– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 9-мартындагы № 138 “Евразия экономикалык бирлигинин алкагында ишти уюштуруу жөнүндө”;
– 2014-жылдын 29-майындагы Евразия экономикалык бирлиги жөнүндө келишим;
– 2007-жылдын 6-октябрындагы Бирдиктүү бажы аймагын түзүү жана Бажы союзун түзүү жөнүндө келишим;
– кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик, расмий, англис тилдерин билүү;
– компьютердик сабаттуулук жана санариптик компетенттүүлүк.
Жөндөмдөрү:
– маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– эл аралык иш-чараларды жана сүйлөшүүлөрдү уюштуруу жана өткөрүү;
– тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикада колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– ишкер сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– эмгектин жаңы шарттарына көнүү.
Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– ишти пландаштыруу жана кызматтык убакытты туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
– компьютердик жана уюштуруу техникаларын, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

Финансы-экономикалык пландоо чөйрөсүндө

1) Кесиптик билим деңгээли:
– экономика жана финансы багыты боюнча жогорку билим;
– ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган тарабынан берилген, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында аныкталган мамлекеттик тилди билүү деңгээли жөнүндө сертификаттын болушу (артыкчылык берилет).
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
– жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
3) Кесиптик компетенциялары:
Билүүсү:
– Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодекси;
– Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” Мыйзамы;
– Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинетинин 2021-жылдын 14-июнундагы № 29 токтому менен бекитилген Санариптик өнүктүрүү министрлигинин санариптик инфратүзүмдү, инновациялык өнүктүрүүнү, маалыматтык технологияларды жана байланышты өнүктүрүү фонду жөнүндө жобо;
– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
– компьютердик сабаттуулук жана санариптик компетенттүүлүк
Жөндөмдөрү:
– маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– бюджетти пландаштыруу, болжолдоо жана экономикалык эсептөөлөрдү түзүү;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикада колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– ишкер сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– ишти пландаштыруу жана кызматтык убакытты туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
– компьютердик жана уюштуруу техникаларын, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

Мамлекеттик сатып алуулар чөйрөсүндө
1) Кесиптик билим деңгээли:
– экономика, финансы багыты боюнча жогорку билим;
– мамлекеттик сатып алууларды окутуу боюнча курстан өткөндүгү жөнүндө сертификаттын болушу;
– ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган тарабынан берилген, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында аныкталган мамлекеттик тилди билүү деңгээли жөнүндө сертификаттын болушу (артыкчылык берилет).
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
– жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
3) Кесиптик компетенциялары:
Билүүсү:
– “Мамлекеттик сатып алуулар жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы;
Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинетинин – 2023-жылдын 19-сентябрындагы № 489 токтому менен бекитилген “Мамлекеттик сатып алуулардын жол-жоболорун жүргүзүү тартиби;
– Кыргыз Республикасынын Финансы министрлигинин 2023-жылдын 14-ноябрындагы буйругу менен бекитилген Даттануулар жана кайрылуулар боюнча көз карандысыз комиссияны тандоо боюнча нускама, товарларды, жумуштарды, кызмат көрсөтүүлөрдү жана консультациялык кызмат көрсөтүүлөрдү мамлекеттик сатып алууларды жүргүзүү жол-жобосу боюнча типтүү формалар жана 7-пункт;
– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
– компьютердик сабаттуулук жана санариптик компетенттүүлүк.
Жөндөмдөрү:
– маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– мамлекеттик сатып алуулардын жол-жоболорун жүргүзүү;
– тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикада колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– ишкер сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– эмгектин жаңы шарттарына көнүү.
Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– ишти пландаштыруу жана кызматтык убакытты туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
– компьютердик жана уюштуруу техникаларын, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

Маалыматтык технологиялар чөйрөсүндө

1) Кесиптик билим деңгээли:
– физика-математикалык илимдер жана фундаменталдык информатика, автоматташтыруу жана башкаруу, эсептөө техникасы маалыматтык технологиялар, маалыматтык коопсуздук, киберкоопсуздук багытындагы жогорку билим;
– ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган тарабынан берилген, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында аныкталган мамлекеттик тилди билүү деңгээли жөнүндө сертификаттын болушу (артыкчылык берилет);
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
– жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же болбосо тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
3) Кесиптик компетенциялары:
Билүүсү:
– Кыргыз Республикасынын “Электрондук башкаруу жөнүндө”, “Электрондук колтамга жөнүндө”, “Жеке мүнөздөгү маалымат жөнүндө”, “Маалыматка жетүү укугу жөнүндө”мыйзамдарын;
– Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинетинин 2025-жылдын 2-июнундагы № 308 “Кыргыз Республикасынын Санариптик өнүктүрүү жана инновациялык технологиялар министрлигинин айрым маселелери жөнүндө”; 2017-жылдын 21-ноябрындагы № 762 “Мамлекеттик маалыматтык системаларынын маалымат базаларында камтылган маалыматты коргоого талаптарды бекитүү жөнүндө”; 2017-жылдын 21-ноябрындагы № 760 “Жеке маалыматтарды маалымат тутумдарында иштетүү учурунда аткарылышы жеке маалыматтардын корголушун белгиленген деңгээлде камсыз кылуучу, жеке маалыматтардын коопсуздугун камсыз кылууга жана коргоого талаптарды бекитүү жөнүндө”;
– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
– компьютердик сабаттуулук жана санариптик компетенттүүлүк.
Жөндөмдөрү:
– маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– автоматташтырылган маалыматтык системаларды иштеп чыгуу жана аларды пайдаланууга киргизүү;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикада колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– ишти пландаштыруу жана кызматтык убакытты туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
– компьютердик жана уюштуруу техникаларын, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү;
– коюлган милдеттерди чечүү үчүн инновациялык ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;
– командада иштей билүү:
– ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү, ведомстволук бөлүмдөр менен өз ара аракеттенүү, эмгектин жаңы шарттарына көнүү;
– электрондук кызмат көрсөтүүлөрдү жана сервистерди түзүү боюнча милдеттерди ишке ашыруу;
– электрондук өкмөттүн инфратүзүмүн куруу;
– ишкер сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– чоң маалымат массивдерин иштетүү;
– көйгөйлөрдү аныктоо жана түзүмдөштүрүү;
– маалымат базалары менен иштөө.

Электр, почта жана спутник байланышын өнүктүрүү чөйрөсүндө

1) Кесиптик билим деңгээли:
– радиотехника жана байланыш жаатындагы жогорку техникалык билим;
– ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган тарабынан берилген, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында аныкталган мамлекеттик тилди билүү деңгээли жөнүндө сертификаттын болушу (артыкчылык берилет).
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
– жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.
3) Кесиптик компетенциялары:
Билүүсү:
– Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын: “Электр байланышы жөнүндө”, “Почта байланышы жөнүндө”, “Административдик иштин негиздери жана административдик жол-жоболор жөнүндө”, “Кыргыз Республикасындагы лицензиялык-уруксат берүү тутуму жөнүндө”;
кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
компьютердик сабаттуулук жана санариптик компетенттүүлүк.
Жөндөмдөрү:
– маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– аналитикалык документтерди даярдоо;
– электр байланыш тармагындагы мыйзамдык базаны өнүктүрүү жана өркүндөтүү максатында байланыш операторлору менен өз ара аракеттенүү;
– тиешелүү тармактагы ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикада колдонуу;
– кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;
– ишкер сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– эмгектин жаңы шарттарына көнүү.
Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– ишти пландаштыруу жана кызматтык убакытты туура бөлүштүрүү;
– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;
– компьютердик жана уюштуруу техникаларын, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

Административдик кызмат орундарынын КЕНЖЕ топтору үчүн квалификациялык талаптар:

Маалыматтык технологиялар чөйрөсүндө

1) Кесиптик билим деңгээли:
– физика-математика илимдери жана фундаменталдык информатика, автоматика жана башкаруу, маалыматтык технологиялар, эсептөө техникасы, кибер коопсуздук, маалыматтык коопсуздук жаатындагы жогорку билим;
– ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган тарабынан берилген, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында аныкталган мамлекеттик тилди билүү деңгээли жөнүндө сертификаттын болушу (артыкчылык берилет).
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талап коюлбайт.
3) Кесиптик окмпетенциялары:
Билүүсү:
– Кыргыз Республикасынын “Электрондук башкаруу жөнүндө”, “Электрондук колтамга жөнүндө”, “Жеке мүнөздөгү маалымат жөнүндө”, “Маалыматка жетүү укугу жөнүндө”мыйзамдарын;
– Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинетинин 2025-жылдын 2-июнундагы № 308 “Кыргыз Республикасынын Санариптик өнүктүрүү жана инновациялык технологиялар министрлигинин айрым маселелери жөнүндө”; 2017-жылдын 21-ноябрындагы № 762 “Мамлекеттик маалыматтык системаларынын маалымат базаларында камтылган маалыматты коргоого талаптарды бекитүү жөнүндө”; 2017-жылдын 21-ноябрындагы № 760 “Жеке маалыматтарды маалымат тутумдарында иштетүү учурунда аткарылышы жеке маалыматтардын корголушун белгиленген деңгээлде камсыз кылуучу, жеке маалыматтардын коопсуздугун камсыз кылууга жана коргоого талаптарды бекитүү жөнүндө”;
– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
– компьютердик сабаттуулук жана санариптик компетенттүүлүк.
Жөндөмдөрү:
– жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– автоматташтырылган маалыматтык системалар бөлүгү боюнча ченемдик укуктук актыларды иштеп чыгуу;
– документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикалык иште колдонуу;
– кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
– жарандардын кайрылуулары боюнча жоопторду кароо жана даярдоо;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– командада иштөө.
Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– компьютердик жана уюштуруу техникаларын, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү;
– аналитикалык иштер;
– ишти пландаштыруу;
– презентацияларды даярдоо;
– маалымат базалары менен иштөө;
– натыйжалуу пландаштыруу жана туура бөлүштүрүү.

Электр, почта жана спутник байланышын өнүктүрүү чөйрөсүндө

1) Кесиптик билим деңгээли:
– радиотехника жана байланыш жаатындагы жогорку техникалык билим;
– ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган тарабынан берилген, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында аныкталган мамлекеттик тилди билүү деңгээли жөнүндө сертификаттын болушу (артыкчылык берилет).
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талап коюлбайт.
3) Кесиптик компетенциялары:
Билүүсү:
– Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын: “Электр байланышы жөнүндө”, “Почта байланышы жөнүндө”, “Административдик иштин негиздери жана административдик жол-жоболор жөнүндө”, “Кыргыз Республикасындагы лицензиялык-уруксат берүү тутуму жөнүндө”;
– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
– компьютердик сабаттуулук жана санариптик компетенттүүлүк.
Жөндөмдөрү:
– жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– электр байланыш тармагындагы мыйзамдык базаны өнүктүрүү жана өркүндөтүү максатында байланыш операторлору менен өз ара аракеттенүүгө;;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикалык иште колдонуу;
– кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
– жарандардын кайрылуулары боюнча жоопторду кароо жана даярдоо;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– командада иштөө.
Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– компьютердик жана уюштуруу техникаларын, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

Финансы-экономикалык пландоо чөйрөсүндө

1) Кесиптик билим деңгээли:
– экономика жана финансы багыты боюнча жогорку билим;
– ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган тарабынан берилген, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында аныкталган мамлекеттик тилди билүү деңгээли жөнүндө сертификаттын болушу (артыкчылык берилет).
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талап коюлбайт.
3) Кесиптик компетенциялары:
Билүүсү:
– Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодекси;
– Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” Мыйзамы;
– Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинетинин 2021-жылдын 14-июнундагы № 29 токтому менен бекитилген Санариптик өнүктүрүү министрлигинин санариптик инфратүзүмдү, инновациялык өнүктүрүүнү, маалыматтык технологияларды жана байланышты өнүктүрүү фонду жөнүндө жобо;
– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
– компьютердик сабаттуулук жана санариптик компетенттүүлүк
Жөндөмдөрү:
– жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикалык иште колдонуу;
– кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
– жарандардын кайрылуулары боюнча жоопторду кароо жана даярдоо;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– командада иштөө.
Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– бухгалтердик эсепти жүргүзүүнүн компьютердик программаларын, маалыматтык жана маалымдама-укуктук системаларды пайдалануу;
– бухгалтердик эсепти жүргүзүүнүн компьютердик программаларын, маалыматтык жана маалымдама-укуктук системаларды пайдалануу;
– компьютердик жана уюштуруу техникаларын, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

Мониторинг жана баалоо чөйрөсүндө

1) Кесиптик билим деңгээли:
– мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, юриспруденция, менеджмент багыты боюнча жогорку билим;
– ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган тарабынан берилген, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында аныкталган мамлекеттик тилди билүү деңгээли жөнүндө сертификаттын болушу (артыкчылык берилет).
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талап коюлбайт.
3) Кесиптик компетенциялары:
Билүүсү:
– Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын: “Электрондук башкаруу жөнүндө”, “Жеке мүнөздөгү маалымат жөнүндө”, “Административдик иштин негиздери жана административдик жол-жоболор жөнүндө”, “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө”, “Эркектер менен аялдар үчүн бирдей укуктар менен бирдей мүмкүнчүлүктөрдүн мамлекеттик кепилдиктери жөнүндө”, “Маалыматка жетүү укугу жөнүндө”;
– Кыргыз Республикасынын Президентинин 2018-жылдын 31-октябрындагы № 221 “2018-2040-жылдарга Кыргыз Республикасын өнүктүрүүнүн улуттук стратегиясы жөнүндө”, 2021-жылдын 12-октябрындагы № 435 “Кыргыз Республикасын 2026-жылга чейин өнүктүрүүнүн улуттук программасы жөнүндө”; 2022-жылдын 10-октябрындагы № 349 “Кыргыз Республикасында мамлекеттик стратегиялык башкаруунун тартиби жөнүндө” жарлыктарын;
– Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинетинин 2018-жылдын 17-майындагы № 239 “Кыргыз Республикасында мамлекеттик болжолдоо системасын бекитүү жана Кыргыз Республикасынын социалдык-экономикалык өнүгүүсүн болжолдоону иштеп чыгуу тартиби жөнүндө”; 2023-жылдын 8-сентябрындагы № 454 “Кыргыз Республикасын социалдык-экономикалык өнүктүрүүнүн 2024-2028-жылдарга болжолу жөнүндө” токтомдору;
– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
– компьютердик сабаттуулук жана санариптик компетенттүүлүк.
Жөндөмдөрү:
– жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикалык иште колдонуу;
– кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
– жарандардын кайрылуулары боюнча жоопторду кароо жана даярдоо;
– маалыматты уюштуруу жана тегеректөө;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– командада иштөө;
Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– компьютердик жана уюштуруу техникаларын, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

Эл аралык кызматташтык чөйрөсүндө

1) Кесиптик билим деңгээли:
– эл аралык мамилелер, бизнести башкаруу, эл аралык экономикалык мамилелер багыты боюнча жогорку билим;
– ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган тарабынан берилген, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында аныкталган мамлекеттик тилди билүү деңгээли жөнүндө сертификаттын болушу (артыкчылык берилет).
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талап коюлбайт.
3) Кесиптик компетенциялары:
Билүүсү:
– Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын: “Кыргыз Республикасынын тышкы саясат чөйрөсүндө мамлекеттик органдардын өз ара аракеттенүүсү жөнүндө”; “Кыргыз Республикасынын эл аралык келишимдери жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын Мамлекеттик протоколу жөнүндө”; ” 2014-жылдын 29-майындагы Евразия экономикалык бирлиги жөнүндө келишимге Кыргыз Республикасынын кошулуусу боюнча эл аралык келишимдерди ратификациялоо тууралуу”;
– Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 9-мартындагы № 138 “Евразия экономикалык бирлигинин алкагында ишти уюштуруу жөнүндө”;
– 2014-жылдын 29-майындагы Евразия экономикалык бирлиги жөнүндө келишим;
– 2007-жылдын 6-октябрындагы Бирдиктүү бажы аймагын түзүү жана Бажы союзун түзүү жөнүндө келишим;
– кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик, расмий, англис тилдерин билүү;
– компьютердик сабаттуулук жана санариптик компетенттүүлүк.
Жөндөмдөрү:
– жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– эл аралык иш-чараларды жана сүйлөшүүлөрдү уюштуруу жана өткөрүү;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикалык иште колдонуу;
– кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
– жарандардын кайрылуулары боюнча жоопторду кароо жана даярдоо;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– командада иштөө.
Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– компьютердик жана уюштуруу техникаларын, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү.

Пресс-кызмат чөйрөсүндө

1) Кесиптик билим деңгээли:
– журналистика, лингвистика, жарнама жана коомчулук менен байланыш жаатындагы жогорку билим;
– ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган тарабынан берилген, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында аныкталган мамлекеттик тилди билүү деңгээли жөнүндө сертификаттын болушу (артыкчылык берилет).
2) Иш стажы жана тажрыйбасы:
– иш стажына талап коюлбайт.
3) Кесиптик компетенциялары:
Билүүсү:
– Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын: “Жалпыга маалымдоо каражаттары жөнүндө”, “Маалыматка жетүү укугу жөнүндө”, “Журналисттин кесиптик ишин коргоо жөнүндө”;
– кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди билүү;
– компьютердик сабаттуулук жана санариптик компетенттүүлүк.
Жөндөмдөрү:
– жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;
– документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;
– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикалык иште колдонуу;
– маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;
– пресс-релиздерди жана маалыматтык билдирүүлөрдү даярдоо;
– жалпыга маалымдоо каражаттарынын жана коомчулуктун өкүлдөрүнүн катышуусу менен өткөрүлүүчү брифингдерди, пресс-конференцияларды, маалыматтык-жарнамалык мүнөздөгү башка иш-чараларды жана акцияларды даярдоо жана өткөрүү;
– кызматтык милдеттерине ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;
– жарандардын кайрылуулары боюнча жоопторду кароо жана даярдоо;
– мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;
– электр байланыш тармагындагы мыйзамдык базаны өнүктүрүү жана өркүндөтүү максатында байланыш операторлору менен өз ара аракеттенүү;
– командада иштөө.
Көндүмдөрү:
– ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;
– ишти пландаштыруу жана кызматтык убакытты туура бөлүштүрүү;
– компьютердик жана уюштуруу техникаларын, керектүү программалык продуктуларды колдоно билүү;
– фото-видео коштоону жүргүзүү.

 

Конкурска катышуу үчүн төмөнкүлөрдү берүү зарыл:
– жеке арызы, кадрларды эсепке алуу боюнча баракчасы, сүрөтү (3*4 өлчөмүндө 1 даана) , резюмеси (соттуулугу бар же жок экенин көрсөтүү менен);

– паспорттун көчүрмөсү (конкурска документтерди тапшырууда, ошондой эле тестирлөө этабында паспорттун же ким экендигин ырастоочу документтин түп нускасы көрсөтүлөт);

– зарыл болгон кесиптик билимин, иш стажын жана квалификациясын тастыктаган документтер (нотариалдык же иштеген жериндеги персоналды башкаруу кызматтары тарабынан күбөлөндүрүлгөн эмгек китепчесинин көчүрмөсү, билими, квалификациясын жогорулатуу, илимий даража жана илимий наам ыйгаруу жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү);

– сунуштоо каттары (болсо);

– толук маалымат Кыргыз Республикасынын Санариптик өнүктүрүү жана инновациялык технологиялар министрлигинин веб-сайтында жайгаштырылган: www.digital.gov.kg

2024-жылдын 23-июлунан тартып 1-августуна чейин скоросшивателге көктөлгөн документтерди көрсөтүлгөн дарек боюнча тапшыруу зарыл: Бишкек ш., Ахунбаев көч.,119, 218-иш бөлмө, телефон: 60-50-04.