Түндүк мамлекеттик мекемеси
Кыргыз Республикасы 2016-жылдан бери өлкөнү электрондук башкарууну жана санариптештирүүнү киргизүү жаатында максаттуу иш алып барууда.
Буга чейин Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн «Тундук» ведомстволор аралык электрондук өз ара аракеттенүү системасын тесттик режимде киргизүү буйругу кабыл алынган.
2018-жылы Кыргыз Республикасынын Өкмөтү тарабынан Электрондук башкаруунун негизги элементтеринин бири болуп саналган өнөр жай режиминде «Тундук» системасын ишке киргизүү жөнүндө чечим кабыл алынган. Буга байланыштуу «Тундук» системасын ишке ашыруу боюнча бир катар мыйзам алдындагы актылар кабыл алынып, анын оператору аныкталды.
Түндүк системасынын оператору «Түндүк» электрондук өз ара аракеттенүү борбору» мамлекеттик ишканасы болгон.
2019-жылы электрондук кызмат көрсөтүүлөрдүн мамлекеттик порталынын, идентификациянын бирдиктүү тутумунун, электрондук билдирүүлөрдүн мамлекеттик тутумунун, электрондук башкаруу инфраструктурасынын реестринин, базалык маалыматтык ресурстардын реестринин иштешин регламенттөөчү ченемдик укуктук актылар кабыл алынган, алардын оператору «Түндүк» электрондук өз ара аракеттенүү борбору”мамлекеттик ишканасы болгон.
2022-жылы Кыргыз Республикасында Электрондук башкаруу системасын киргизүүдө жана мамлекеттик органдардын, жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын, мамлекеттик мекемелердин жана ишканалардын, ошондой эле юридикалык жана жеке жактардын ортосунда, анын ичинде мамлекеттик жана муниципалдык кызматтарды электрондук форматта көрсөтүүдө электрондук өз ара аракеттенүүдө техникалык координациялоону камсыз кылган орган болуп саналган «Түндүк» мамлекеттик жөнгө салуу Түзүлгөн.
«Түндүк» мамлекеттик мекемеси электрондук башкаруу инфраструктурасынын төмөнкү элементтеринин оператору болуп саналат: «Түндүк» ведомстволор аралык электрондук өз ара аракеттенүү системасы https://catalog.tunduk.kg/Tunduk/Monitoring/Index;
«Тундук» системасы мамлекеттик органдар менен коммерциялык уюмдардын ортосунда электрондук форматта маалымат алмашууну камсыз кылат, анда ар бир транзакцияга квалификациялуу электрондук кол тамга коюлат.
«Тундук» долбоорунун максаты – мамлекеттик бийлик органдарында башкаруунун натыйжалуулугун жогорулатуу, коррупцияны олуттуу кыскартуу жана жарандар жана ишкерлер үчүн бюрократиялык тоскоолдуктарды автоматташтыруу жана ишенимдүү маалыматтарды алууну, мамлекеттик кызмат көрсөтүүлөрдү сапаттуу жана ыкчам алууну камсыз кылуунун эсебинен азайтуу.
“Түндүк” мамлекеттик ишканасы оператору болуп саналган маалымат системалары:
“Түндүк” ведомстволор аралык электрондук өз ара аракеттенүү тутуму;
Электрондук кызмат көрсөтүүлөрдүн мамлекеттик порталы ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү чечимдеринин каталогу;
Электрондук кызмат көрсөтүүлөрдүн мамлекеттик порталы
Электрондук кызмат көрсөтүүлөрдүн мамлекеттик порталынын «Tunduk» мобилдик тиркемеси
Электрондук билдирүүлөр мамлекеттик системасы
Бирдиктүү идентификациялоо системасы
Электрондук башкаруунун инфратүзүмүнүн реестри жана базалык маалыматтык ресурстардын реестри
COVID-19 боюнча долбоорлор: “Азык-түлүк жардам алууга электрондук өтүнмө»
COVID-19 боюнча долбоорлор: “Бишкек шаарынын айланасында өзгөчө кырдаал учурунда саат 07:00-20:00 чейин унаа жүрүүгө электрондук уруксат берүү»
COVID-19 боюнча долбоорлор: “Медицина кызматкерлеринин ишмердүүлүгүн колдоо” системасы
Улуттук мониторинг системасы
Стратегиялык пландаштыруу системасы
«Түндүк» Мамлекеттик мекемеси
Кыргызстан, Бишкек ш. Токтоналиев көч. 96
email icon office@tunduk.gov.kg
phone icon 0(312) 988 123 (222, 545)
fax icon 0(312) 546 646
Дш-Бш: 9:00-18:00