Почта кызматтары
«Кыргыз почтасы» ААК ички жана эл аралык почтаны кабыл алуу, кайра иштетүү, жөнөтүү, жеткирүү/берүү, пенсияларды жана пособиелерди жеткирүү/берүү, гезит/журналдарга жазылуу жана аларды чекене сатуу, маркаларды, открыткаларды, конверттерди, почталык төлөм белгилери, электрондук акча которууларды кабыл алуу жана төлөө, ошондой эле авиа, поезд жана автобус билеттерин сатуу жана брондоо, калктан төлөмдөрдү кабыл алуу:
- мамлекеттик кызмат көрсөтүүлөр үчүн (Кыргыз Республикасынын Санариптик өнүктүрүү министрлигине караштуу ККДнын жана Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинетинин караштуу Транспорттук каражаттарды жана айдоочулук курамды каттоо боюнча мамлекеттик агентствонун, административдик укук бузуулар үчүн, салыктардын ар кандай түрлөрү боюнча тѳлѳмдѳрдү кабыл алуу);
- коммуналдык кызматтар үчүн (электр энергиясы, газ, таштанды чыгаруу, муздак суу, ысык суу жана жылуулук, лифт, домофон);
- уюлдук операторлордун кызматтары үчүн;
- Интернет-провайдерлердин кызматтары үчүн;
- жер үстүндөгү кабелдик телекөрсөтүү кызматтары үчүн;
- банктык кызматтар үчүн: – кредиттерди төлөө жана берүү, электрондук капчыктарды толтуруу жана накталай берүү
Көп берилүүчү суроолор:
Даректи кантип туура жазуу керек?
Посылканы кантип таңгактап жөнөтүү керек?
Почта жөнөтмөлөрүн кандай издөө керек?
“Кыргыз почтасы” АККнын филиалдарынын жана байланыш бөлүмдөрүнүн жайгашкан жеринин даректери
Төлөмдөрдү накталай эмес төлөө мүмкүнбү?
Байланыш бөлүмдөрү жана филиалдар тармагы аркылуу төлөмдөрдүн кандай түрлөрү кабыл алынат?
Төлөм кабыл алынбаса эмне кылса болот?
Төлөм суммасы ката кеткен учурда кайсы жакка кайрылууга болот?
Төлөгөнүмө көп убакыт болду, бирок чек жоголду, аны калыбына келтирсем болобу?
Төлөмдү жокко чыгарсам болобу?
Почта жөнөтмөлөрү жоголгон жана/же анын салымынын бир бөлүгү жетпей калган учурда эмне кылуу керек?